Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Eylül 2010 Pazartesi

Mangal bitti "Pierrade" başladı

Size acıklı bir haberim var; Yaz günleri artık son bulmak üzere. Ananevi mangalımızı artık yapamayacagi- eğer tabii yağmurun, soğun altında titremeyi göze alıyorum demiyorsanız... Ama benim yeni bir keşfim var o da "Pierrade"... Olay şöyle; Bir adet lav taşı, dört ayaklı bir levha ve yine bir adet elektrik kablosu... Bu ekipman hem dumansız ( nispeten) hem de cok pratik. Yağ, marinasyona gerek olmadan ince kesilmis et veya tavuklarınızi hatta karideslerinizi evin içesinde hem de misafirlerle birlikte ve sofradan kalkmadan pişirebiliyorsunuz. Kisaca sosyalliğe de büyük katkısı var. Esasında konsept olarak raclette'e benziyor. Çok eğlenceliği... Kimse iyi yakilmis bir mangalin tadını aramasın (Şekil 48A). Bizim evin Neron' u da alınmasın ama farklı ve sağlıklı bir pişirme yöntemi... Ben Türkiye 'de bulamadım ama galiba varmış. Telaffuzunuz iyiyse ( çünkü ben üç saat ne istediğimi anlatamadım bir adet korsan istediğim zannedildi!) Fransaya giden bir arkdaşınıza 50 Euro'ya aldirabilisiniz. Tefalin boyutları bence ideal . Zaten bu işin en populer oldugu yer de Fransaymis! Şöyle bir göz atmak isterseniz http://www.tefal.fr/tous-nos-produits/cuisson-a-table/pierrade-raclette/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder